Giti Tire a extins parteneriatul oficial de furnizare anvelope pentru VW Fun Cup in cel de-al treilea sezon al campionatului. Masina de curse a producatorului, echipata cu GT Radial, isi va face debutul in Europa pe Circuitul Zandvoort din Olanda, marcand primul eveniment in care compania nu furnizeaza doar anvelope, ci si participa cu o masina din afara Marii Britanii. Calendarul include de asemenea curse de trei si patru ore la Oulton Park, Anglesey, Snetterton, Silverstone, Brands Hatch si Donnington Park, intr-un campionat de noua runde.

Automobilul va fi folosit pentru a spori gradul de constientizare a consumatorilor cu privire la marcile Giti si GT Radial prin intermediul televiziunii si live in cadrul competitiei, iar GT Radial va beneficia si de o serie de activitati de marketing prin intermediul retelei GT Radial Performance Centre (GTPC) si cu sprijinul distribuitorului exclusiv din Marea Britanie, Micheldever Tyre Services.
Toate masinile din competitie vor fi echipate cu Giti GTR2, anvelopa ce face parte dintr-o gama larga de anvelope de curse folosite in evenimente ce se desfasoara in intreaga lume. Producatorul afirma ca descoperirile tehnologice realizate la nivel de masini de curse sunt adaptate pentru a-si dezvolta portofoliul de produse pentru masini de zi cu zi.
Campionatul Fun Cup a inceput in Marea Britanie in 2002, cu obiectivul de a oferi un mediu propice pentru eficienta din punct de vedere al costurilor si curse captivante. Lista de participanti numara in mod obisnuit 30 de masini identice, specific construite pentru curse, cu un singur loc pentru pilot si un sasiu durabil, bazat pe Volkswagen Beetle. Fiecare dintre aceste masini este echipata cu un motor VW / Audi de 1800cc, 130 CP, cu o cutie de viteze secventiala Sadev, precum si frane de curse si suspensie complet reglabila.
Brian McDermott, Director de Vanzari si Marketing autoturisme si camionete (PCR) – Europa si Manager de tara – Marea Britanie pentru Giti Tire, a adaugat:
Participarea noastra la ultimele doua sezoane ale campionatului a produs rezultate uluitoare: atat echipa noastra de la MIRA, cat si jurnalisti si dealeri din reteaua GTPC au condus masinile si s-au bucurat de emotiile extraordinare din cadrul curselor de la Fun Cup. Adaugam apoi si audienta TV si vom vedea ca impactul a fost impresionant.
Va fi un real bonus sa ne deplasam in Olanda in acest an, si astfel sa putem creste gradul de constientizare a consumatorilor olandezi cu privire la marcile Giti si GT Radial.
Va asiguram ca vom continua programul european de motorsport nu doar pentru potentialul de marketing, ci si pentru informatiile tehnice pe care le furnizeaza echipelor noastre de cercetare si dezvoltare din Germania si din intreaga lume.
—
Sursa: www.tyrepress.com